keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Matkustelua ja myrkkyjen poistumista

Reissu lääkärini luokse taas tehty ja ensimmäinen yö omassa sängyssä nukuttu. Taas paljon uusia asioita tuli ilmi, jotka pyörivät mielessä lähes taukoamatta. Kroppakin käy edelleen ylikierroksilla maanantaisesta glutantione tiputuksesta, joten se täydentääkin hyvin kokonaisuutta. Eipähän tarvitse jäädä paitsi mistään kivasta! ;) Nukuin todella huonosti viime yönä. Nukkumaan menin jo yhdeksältä mutta uni tuli vasta puolen yön jälkeen. Koko yön maailma pyöri ympärilläni, huimasi ja kaikinpuolin olotila oli todella ihmeellinen. Ylös nousin jo kuudelta. Unettomuus on astunut kuvioihin vahvasti. Kehoni ei kylläkään tarvitse enää niin paljon unta kuin ennen, mutta unettomia öitä on alkanut olemaan lähes toistuvasti.

Odotusta, askelia ja seikkailuja

Jotta ressuista lääkäriin ei tulisi minulle liian raskaita, on minulla ollut tapana sopia lääkärin tapaaminen heti alkuviikolle, jotta voin matkustaa autolla viikonlopun aikana sukulaisteni luokse. He asuvat noin puolivälissä matkaa. Heiltä käyn pyörähtämässä päivän lääkärissä junalla ja takaisin tullessa jään vielä ainakin yhdeksi yöksi heille ennen kuin jatkan matkaani takaisin kotiin.

On ollut hienoa seurata omaa edistystä matkustamisen suhteen. Reissaaminen ei väsytä minua enää pahasti ja voin jopa itse ajaa autolla koko matkan kotoa sukulaisilleni ja takaisin, sen vaikuttamatta pahemmin vointiini.  Yleensä istun vain kyydissä. Lisäksi minulla on aina joku matkakaveri mukana, ihan vain siltä varalta jos vointini romahtaisi, mikä on kaikista todennäköisintä iv -tiputuksien jälkeisinä päivinä. Silloin en pystyisi matkustamaan ollenkaan yksin.

Matkaan lähdin jo lauantaina, sillä sää oli luvannut parempaa ajokeliä lauantai päivälle. Päivä olikin todella ihana, aurinkoinen ja täynnä kevään upeaa energiaa! Matka autolla taittui todella hyvin, kuten yleensä. Perillä olin illalla ja olikin ihana päästä rentoutumaan ulkosaunaan pitkän ajomatkan jälkeen! Omassa asunnossani kun ei ole saunaa, minun pitäisikin käydä talonyhtiön yhteisessä saunassa yleisillä saunavuoroilla, sillä perhesauna vuoroja ei järjestetä. Se ei minua hirveästi innosta, joten olen luopunut saunomisesta kotona. Tämän vuoksi saunominen onkin harvinaista herkkua minulle. :) Sunnuntai päivä menikin lepäillen ja voimia keräten maanataista lääkärin tapaamista, glutantione tiputusta ja zyto analyysia varten. 

Glutantione!
Lääkärin luona tuli taas päiveteltyä kuulumisia voinnin osalta ja lähdin vastaanotolta taas uutta tietoa taskussa ja uudet sotasuunnitelmat valmiina. Seuraavaksi olikin Zyto- analyysi, joka kertoi paljon mielenkiintoista ja uutta tietoa. Ja viimeisenä glutantione tiputus! En ole koskaan aikaisemmin mennyt niin huonoon kuntoon glutantione tiputuksesta kuin nyt. Olin paljon väsyneempi kuin normaalisti, illalla, tiputuksen jälkeen. Menin aikasin nukkumaan ja ajattelin että olotila helpottaa aamulla, niin kuin se yleensä on helpottunut. Vaikka nukuin todella hyvin ja yli 12h, olin todella väsynyt ja heikko vointinen herättyäni. Otin ensimmäisenä aamun cowdenin tipat ja 20min siitä vointini heikkeni. Minua rupesi oksettamaan ja nousi tuskanhiki päälle. Kävinkin melkein heti oksentamassa kaiken ulos. Se helpotti olotilaa kummasti. Kävin vielä ulkona haukkaamassa raikasta ilmaa, joka sekin auttoi olotilaa. Ajattelin aluksi, etten selviäisi ajamaan kotiin, mutta vointini alkoi kohentua niin paljon, että lähtö onnistui.

Olotila oli tiistai päivän kokonaan hyvin heikko. Käsissä ei ollut juuri voimaa ja olin väsynyt. Vaikka minua janotti koko päivän todella hurjasti, nesteitä ei tahtonut poistua vaikka nesteitä olin runsaasti nauttinut! Takaisin ajaminen onnistui kuitenkin todella hyvin. Ajokeli oli eilen myös erinomainen ja ihana! Loppu matkasta sai ihastella taivaan renvontulia! Tiistai illalla nukkumaan mentäessä alkoi huimaaminen ja sekava olotila. Kroppa ja ajatukset kävivät todella ylikierroksilla koko yön! Loppu viikko meneekin varmaan tiputuksesta toipumiseen, mutta eihän se haittaa. :) Miksi kroppani reagoi niin vahvasti glutantioneen, on syynä se että elimistössäni on tällä hetkellä todella paljon myrkkyjä, jotka glutantione pisti liikkeelle ja poistumaan elmistöstä.

Kokonaisuudessan reissu oli todella ihana ja onnistunut. Olin todella tyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt upeista päivistä ja ihanasta säästä. Tällä kertaa minulla ei ollut edes hankaluuksia lähteä reissaamaan, sillä yleensä olen todella vastahakoinen lähtemään kun tiedän että reissatessa rähjääntyy.

Goodbye, see you soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti